Rugsėjo 30 d.

Nuvažiavom į šiaurinę pakrantę, apžiūrėsim miestelius Garachico ir Icod de los Vinos. Garachico buvo keletas vienuolynų, San Miguel tvirtovė, stambus uostas. 1706 metais išsiveržusio ugnikalnio lava miestelį suniokojo. Uostas nebuvo atstatytas, miestelis prarado savo svarbą. Čia yra įdomus pliažas, kuriame iš lavos suformavo vonios, susisiekiančios ar nesusisiekiančios su okeanu. Yra ir varlinykas vaikams, ir vonia suaugusiems, ir toks apie 10 m pločio kanalas, susisiekiantis su vandenynu. Viskas sutvarkyta, padarytos aikštelės, takeliai, kopėčios nusileidimui į vandenį.

Garachico

Perėjom per senamiestį, namai kaip namai, tik įspūdis, kad dauguma jų negyvenami. Dar radom nedidelį parką.

Toliau į Icod de los Vinos. Apsukę nedidelį ratą ir neradę kur prisiparkuoti, įvažiavome į mokamą požeminę aikštelę. Priėjęs jaunuolis paaiškino, kad tai yra privati „Casa de los Reyes“ aikštelė ir yra nemokama, jei bus kas nors (vynas) nupirktas jų parduotuvėje. Ilgokai ieškojome tos parduotuvės, bet radę nieko nepirkome, nes vyno kainos prasideda nuo 20€. Dar kiek pavaikščioję nuėjome paimti automobilio ir pastatyti nemokamoj vietoj. Apie 1 valandą užtrukom, priskaičiavo 1,4€. Nepigus malonumas, tuo labiau, kad visai netoli gatvėje radome kur pastatyti automobilį. Jei užtruktum ilgiau, tai ir vynas gali pasirodyti visai nebrangus... Čia auga Drakono medis (Dracaena draco) - vienas iš seniausių Drakono medžių pasaulyje, gal būt siekiantis tūkstantį metų augalas, kurio aukštis 17 m, kamieno diametras prie žemės apie 4 m. Jo kamiene nėra rievių, todėl sužinoti jo amžių nėra taip paprasta kaip medžio. Jų matėm daug, jie čia auga visur, tik neužauga tokie dideli. Gal dėl to, kad jie ne tokie seni.

Drakono medis

Dar pavaikščioję važiuojam toliau. Niekad nebuvau važiavęs nuo Orotava link Teidės TF21 keliu, sugalvojau važiuoti į Oratavą, miestelis nelabai toli. Važiuojant kelis kartus sustojom, vaizdai pasakiški. Orotavoje matyt kažkur nuvažiavau ne ten, nes rasti TF21 pasirodė neįmanoma misija. Važiavau siaurutėm gatvelėm į kalną, kur kartais II bėgiu automobilis nenorėjo važiuoti, reikėjo jungti I. Rodyklės buvo, bet taip kartais parodydavo, kad nesuprasi ką daryti, o reaguoti reikia greitai. Na bet šiaip taip išvažiavau. TF21 kelias man nepasirodė gražus, apaugęs krūmais. Netoli Teidės buvome apie 19 val., šalta, termometras rodo +12C, nors dar šviečia saulė. Čia stebėjome gražų vaizdą, kai debesys kyla iš apačios ir slenka plokštikalne.

Debesys

Toliau jau žinomais keliais TF21, TF51, TF28. Sutemo, žiede prie greitkelio apsižioplinęs įsukau ne į TF1, o įvažiavau į Playa de las Americas. Na tiek to, pervažiuosiu, neseniai pėsčiomis buvome ėję. Tik kažko labai silpnai jis apšviestas. Gal dėl to, kad tik neseniai sutemo? Čia kurortinis miestelis, pilna pėsčiųjų perėjų, reikia atidžiai stebėti ženklus, dar ir tamsoje nevisai aišku kur važiuoti... Prisinervinęs ir prasisukiojęs siauromis gatvelėmis galų gale pasiekiu mūsų stovėjimo aikštelę. Tik išlipęs iš automobilio suprantu, kad iki šiol esu su akiniais nuo saulės (3 kategorijos tamsumo)...

- Sensti, - pasakė Aleksandras, kai jam apie tai papasakojau, - jei tau būtų 30, taip nebūtų atsitikę.