Tenerifė - 2014

Praeitais metais Tenerifėje buvome dešimt dienų, daug ko nespėjome pamatyti. Šiais metais skrendame ilgam - dvidešimčiai dienų. Brangiausia tokioje kelionėje kainuoja lėktuvo bilietai, taip kad trumpam skristi neverta. Jau pernai buvo priplanuota maršrutų, kad tik spėtume viską apeiti. Be to, skubant negali įsijausti į gyvenimą ten, toli nuo namų, kur iki Afrikos, Vakarų Sacharos smėlynų tik 300 kilometrų. Važiuojame ne tiek pliažintis ir mėgautis šiltu vandeniu, kiek vaikščioti po salą, todėl pagrindinis apavas - turistiniai batai. Kaip ir pernai, kelionė neatsibodo, namo netraukė...

Širdingai dėkojam Irinai ir Aleksandrui, kad jie sutiko vėl mus priimti, ir dar tokiam ilgam laikui!

Iš Vilniaus išskridome vakare. Skristi per Barseloną (BCN) tikrai gera mintis, nors ir truputį brangiau. Oro uostas žymiai geresnis už Londono Stansted (STN). Pernai Stanstede visą naktį neradome kur atsisėsti ir buvo šalta. Barselonoje šilta, oro uostas turi du terminalus, didžiulius pastatus, senesnis T2, naujesnis ir didesnis T1, pastatytas Barselonos olimpinių žaidynių proga 1992 m. Tarp jų 4 km, net ir naktį kas 10-15 min važinėja nemokami autobusai. Lėktuvas į Tenerifę 6.15, turėjome laisvas 4 val., tai iš terminalo T2 nuvažiavome pažioplinėti į terminalą T1. Didelės, tuščios laukimo salės ir, kaip bebūtų keista, dirbančios kavinės. Penktą pradėjo vaikščioti oro uosto apsauga ir žadinti miegančius - nemokama paslauga tiems, kurie sugebėjo užmigti, kad nepavėluotų į lėktuvą (pažįstu, kas yra pramiegojęs)...

Išskrendant Barselonoje tamsu, lynoja. Pakilę virš debesų ilgai stebėjome kaip teka saulė.

Rytas

Tenerifėje +28C. Automobilių nuomos punkte pasiimam visam mūsų buvimo laikui internetu užsakytą Citroen C3. Automobilis patiko, variklis 1,4 ltr., neblogai važiuoja, kaina (10€/parai) iš vis gera. Beveik dvi valandas praleidžiame maisto prekių parduotuvėje netoli oro uosto TFN, gal joje produktai kiek pigesni nei kurortiniame mieste. 12.30 jau vietoje, dušas ir skanūs Irinos pietūs. Prie stalo iki 17 val., paskui nueiname ieškoti man skrybėlės, jau iš praeitų metų žinau, kad saulė čia negailestinga. Randame pigią ir man visai patinkančią už 3€. Pasižiūrime į jau pažįstamą okeaną. Tolumoje, kaip ir pernai, matyti arčiausia esanti gyvenama sala La Gomera. Pareiname sutemus, atsigeriame ir miegot.

Naktį zyzė uodai, praeitais metais jų nepastebėjom. Reikės kitą naktį įjungti jų baidyklę.